Planlægger til vejområdet


Planlægning og koordinering af anlægs- og driftsopgaver
Spændende og udviklende stilling i Nordsjællands Park & Vej (NSPV)

For Nordsjællands Park & Vej (NSPV) søger People Company en planlægger til vejområdet. Vi leder efter en erfaren planlægger til vejområdet, der med handlekraft, god struktur og god kontakt til alle interessenter, kan styre en portefølje af større og mindre anlægs- og driftsopgaver.

Du bliver en del af et planlægningsteam, hvor I hver især har ansvar for jeres egne opgaver. Vi vægter at hjælpe hinanden og samarbejde om tingene – også når det driller – samtidig med, at vi alle tager ejerskab for at løse de opgaver, vi hver især får tildelt. Når du starter hos NSPV, vil du hurtigt mærke, at ordentlighed er den værdi, der ligger til grund, for den måde vi gør tingene på. Vi drives af og får glæde af at gøre det bedste for vores borgere og ejere, og prioriterer derfor at pleje den gode relation til dem højt.

Jobbet:

Vi søger, en medarbejder der kan varetage udbud samt planlægning og koordinering af anlægs- og driftsopgaver inden for vejområdet. Arbejdsopgaver er bl.a. udbud af mange forskellige rammeaftaler og mindre anlægsarbejder, kontraktholder og byggeleder for mindre anlægsarbejder, samarbejde med begge kommuner, håndtering af borgerhenvendelser, fagleder af teknikervagt ordning samt beredskab ved ekstremt vejr samt evt. deltagelse i vintertjenesten.

Du får en bred kontaktflade med både borgere, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, hvorfor det er vigtigt, at det ligger dig naturligt at have en god dialog med alle mennesker.

Den mere præcise opgavebeskrivelse vil afhænge af dine interesser og kvalifikationer i samspil med de øvrige kompetencer, der er i teamet og vil tage udgangspunkt i nedenstående opgaver:

  • Udbud af rammeaftaler og mindre anlægsopgaver
  • Understøtte driftsleder med planlægning og koordinering af opgaver
  • Byggeledelse og tilsyn
  • Vejtilsyn og tilsyn med gravninger
  • Udvikling af opgaver med henblik på effektivisering, øget service og sikkerhed
  • Modtage og behandle borgerhenvendelser
  • Eventuel fagleder af teknikervagt ordning samt beredskab ved ekstremt vejr
  • Eventuel deltagelse i holddrift på vintertjenesten som ansvarlig for udkald.

Din baggrund og kvalifikationer:

Du kan have mange forskellige faglige indgangsvinkler til stillingen, f.eks. en uddannelse som vejingeniør, bygningskonstruktør, byggekoordinator eller tilsvarende praktisk erfaring inden for vejområdet.

Derudover forestiller vi os, at du har:

  • Erfaring med udbud og kontraktstyring
  • Erfaring som bygherre og byggeleder for anlægsopgaver
  • Arbejdet i en driftsorganisation med planlægning og koordinering af driftsopgaver
  • Forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation
  • Gode evner inden for skriftlig formidling
  • Fokus på samarbejde med kollegaer omkring løsning og udvikling af driftsopgaver
  • Fokus på samarbejde med kollegaer omkring løsning og udvikling af driftsopgaver
  • En praktisk tilgang til opgaverne og kan gå i dialog med vores mangfoldige medarbejdere og borgere
  • Erfaring med borgerhenvendelser
  • Flair og interesse for IT f.eks. SwecoPark, QGIS, DriftWeb, Pluto, Vinterman og VejVejr
  • Erfaring med økonomiprogrammer og gerne Navision
  • Borgere og brugere i fokus
  • En helhedsorienteret tilgang til opgaver på tværs af organisationen

Virksomheden tilbyder:

  • Et selvstændigt, spændende og udviklende job i en handlekraftig, solid og veletableret organisation, der er inde i en spændende udvikling, hvor der er mulighed for at påvirke udviklingen i opgaveløsningen
  • En stilling i en virksomhed med frihed under ansvar og stor fleksibilitet, og du vil derfor få stor indflydelse på din egen arbejdsdag og udvikling af denne
  • En uformel omgangstone og engagerede kollegaer og ledere, som er klar til at hjælpe dig i og give dig succes
  • Et stærkt fagligt miljø med gode muligheder for fortsat faglig udvikling
  • Du får en central rolle, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer i virksomheden samt er en del af ledergruppen i virksomheden
  • Mulighed for lejlighedsvis, at arbejde hjemmefra
  • Et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, teamwork og humor er vigtige ingredienser
  • Lønpakken forhandles efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse snarest muligt

Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning til os her. Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så send os din snarest muligt, så du er sikker på at komme i betragtning. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teknisk Chef Vibeke Vedel, 61884103/vived@nspv.dk eller Jan Pedersen, People Company telefon 9199 1975/jap@peoplecompany.dk

Søg jobbet her

Om NSPV:

NSPV er et tværkommunalt fællesskab oprettet i 2014 mellem Fredensborg og Helsingør Kommuner. NSPV løser en lang række drifts- og anlægsopgaver på park- og vejområdet, natur, grøn vedligeholdelse af institutioner og idrætsanlæg samt vintertjeneste. NSPV har 100 – 135 medarbejdere, en stor og blandet maskinpark og en omsætning på ca. 110 mio. kr. NSPV opererer fra tre lokationer, hvor du som driftsleder får dit daglige virke med udgangspunkt i materielgårdene på Kongevejen i Kvistgaard i Helsingør og Møllevej i Nivå, samt H.P.C vej i Helsingør Du vil som driftsleder indgå i NSPV´s ledelse og kommer til t referere direkte til direktøren for NSPV.

 

Sidebar